Beiträge von Brakballe
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In English: I'm asking for yours experience with a Tmax with +100k kms on the odo and at what km.stand yours needed eventually perform extra repairs.
I also like to know version (like 2002, 5GJ1, Mk I).
I expect the experiences is from a Tmax where the regular inspections is performed and NO aftermarket modifications that affects the reliability is done.
Any repairs besides normal maintenance? Clutch? Brakes? Stator? Oil consumption? Fuel pump? Fork seals? et cetera..
Most will need a valve adjustment at 40k since especially like all Jap bikes the exhaust valves will creep more or less.
Did she need adjustments again at 80K? 120K?
I will highly appreciate any shared experiences!
I am also active on https://www.facebook.com/groups/656646774676744/ where I try help people.
This is a closed group but if you PM me with a good reason I will sneak you in via the back door
And yes the profile pic is me... :P
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Entschuldigen Sie mein Google Deutsch, aber fragen Sie sich, was Menschen mit einem Tmax mit + 100k km auf ihrem Tmax erlebt haben. Modell (MkI oder MkIII usw.) und ob Reparaturen zusätzlich zur regelmäßigen Wartung durchgeführt wurden.
Mit Gruss
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Keine weisses dampf. Km stand 7000. Ganz wie neu. Kopf dichtung, naja... "kompression test" fruh.
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Tut mir leid für mein schreckliches Deutsch, aber ich bin aus Norwegen und schreibe für einen Freund in Tx, USA, der ein Modell von 2009 hat.
Der kuhlwasser verschwindet und der ølstand erhöht sich.
Der kopf sehen sauber, der "oilcooler" sinds dicht. Sie laufts gut. Wasserpumpe kaputt? Tips?
Sehen sie der bilder aus reservoir, øl und kopf.
Antworten im Deusch oder English, ich kann lesen und verstanden beider gut